Joanna Palczewska

Fizjoterapeuta

Jestem fizjoterapeutką od 25 lat. Z dziećmi pracuję od około 10 lat i ta praca stała się moją pasją, radością i daje mi ogromną satysfakcją. Ukończyłam studia podyplomowe, w tym właśnie kierunku: Fizjoterapia w pediatrii, kurs NDT Bobath, Kurs Diagnozowania Niemowląt Metodą Prechtla oraz szereg szkoleń z technik i metod pracy z dziećmi.
W mojej pracy najważniejszym jest dla mnie, aby moi mali pacjenci z uśmiechem i radością osiągali najlepsze z możliwych wyników, w poprawie swojego zdrowia i funkcjonowania.
W pracy wykorzystuję metodę NDT Bobath, metodę diagnozowania Prechtla, techniki powięziowe, masaż Shantala, Metodę W.Sherorne, elementy metody INPP, kinezjotaping i inne.

 

Olimpia Wieruszewska

Pedagog specjalny, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Specjalista Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka, Terapeuta ręki.

Praca z dziećmi to moja pasja. W terapii integracji sensorycznej stosuje niedyrektywne metody co pozwala osiągnąć lepsze i szybsze wyniki terapeutyczne.
Swoje doświadczenie jako terapeuta integracji sensorycznej przez lata zdobywałam pracując w centrach terapeutycznych we Wrocławiu i Legnicy, a także w Zespole Szkół Specjalnych w Legnicy.
Ukończone kursy:
Terapia Integracji Sensorycznej I i II stopnia.
Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej.
Stymulacja zmysłu wzroku i zabawy światłocieniowe.
Sala Doświadczania Świata-koncepcja Snoezelen.
Terapia ręki.
Integracja odruchów pierwotnych wg. Sally Goddard Blythe dla dzieci ze specjalnymi potrzebami.
Teoria umysłu w praktyce-sztuka rozumienia zrozumienia.
Zachowania trudne u osób z zaburzeniami rozwoju.
Neurobiologia zaburzeń ze spektrum autyzmu.

 

 

Jagoda Węgrzynowska

Pedagog, Oligofrenopedagog, Terapeuta Integracji Bilateralnej, Specjalista Wczesnego Wspomagania Rozwoju, Terapeuta ręki

Praca z dziećmi to dla mnie nie tylko radość i satysfakcja, ale przede wszystkim spełnienie. Na co dzień pracuje w Zespole Placówek Specjalnych jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej oraz terapeuta.